دانلود انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice 2010

Young Justice 2010 HDTVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس اختصاصی تیم دانلودها

   زیرنویس فارسی قسمت 22 افزوده شد 

Young Justice دانلود انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice 2010

 

نام انیمیشن : Young Justice ، عدالت جویان جوان – قسمت های ۱ تا ۲۲

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۰-۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۸ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

تیم دانلودها افتخار دارد تا سومین انیمیشن سریالی را ، از شبکه معروف cartoonnetwork را برای ایرانیان ارائه دهد . این این بار  انیمیشن سریالی فوق العاده جذاب ساخته شرکت برادران وارنر را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئن هستیم این انیمیشن می تواند نظر بسیاری از شما عزیزان را به خود جلب نماید . پخش انیمیشن Young Justice از اواخر سال ۲۰۱۰ آغاز و همچنان ادامه دارد . داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند . تیم دانلودها شما را به دیدن این انیمیشن دعوت می کند .

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط محسن در تاریخ :

دانلود مستند رودخانه زامبزی Natural World: Zambezi 2012

 

BBC Natural World – Zambezi (2012) PDTV XviD Avi

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Zambezi دانلود مستند رودخانه زامبزی Natural World: Zambezi 2012

 

نام مستند :BBC Natural World – Zambezi

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

حجم :۷۲۰مگابایت

کیفیت : PDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : یکی از بهترین و غنی‌ترین رودخانه های آفریقا ، رودخانه ی Zambezi می باشد که زندگی انواع حیوانات از جمله فیل ها ، بوفالوها ، گورخرها و بسیاری از حیوانات دیگر به این رود بستگی دارد . این مستند زندگی حیوانات و حیات وحش این رود را مورد بررسی قرار می دهد …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

نسخه قابل حمل بازی پرندگان خشمگین فضا Angry Birds Space 1.0.0

جنگ همچنان ادامه دارد! بعد از دزدی های خوک ها از تخم مرغ های پرندگان عصبانی ، ناگهان این پرندگان عصبانی خود را در یک نبردی در سرتاسر کهکشان می یابند ، که با خوک های فضایی محاصره شده اند. خوشبختانه پرندگان خشمگین دارای نیروهای ماورای طبیعه خود هنوز هم هستند و از آن استفاده میکنند… بازی پرندگان خشمگین در فضا شما را به ماجراجویی جدیدی در سیاره های مختلف منظومه شمسی و در جاذبه صفر دعوت می کند که شما را به یک بازی چشم نواز تا خرابی های ناگهانی سازه های خوکی دعوت می کند. در ادامه می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از سایت دانلود دریافت نمایید .

 

Angry Birds Space v1.0 iphone نسخه قابل حمل بازي پرندگان خشمگين فضا Angry Birds Space 1.0.0

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

آموزش مقدماتی تری دی اس مکس Beginner’s Guide to 3ds Max

۳ds Max بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری(به انگلیسی: CG )هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.

 

Beginner Guide to 3ds Max آموزش مقدماتي تري دي اس مكس Beginners Guide to 3ds Max

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

بازی فکری شهر فیروزه ای Phenomenon: City of Cyan v1.50

Phenomenon City of Cyan عنوان یک بازی فکری و هایدن آبجکت می باشد . در این بازی می بایست با یافتن اشیای مخفی در مراحل مختلف ، به مونیکا کمک کنید تا اسرار دوران کودکی خود را کشف کند . حدود ۲۰ سال پیش یک آزمایش خطرناک باعث پخش شدن بیش از حد رنگ آبی شد و ساکنان شهر به موجودات عجیب و غریب تبدیل شدند . حال می بایست به مونیکا کمک کنید تا راز تبدیل شدن پدر و مادر خود را دریابد .

 

Phenomenon City of Cyan بازي فكري شهر فیروزه ای Phenomenon: City of Cyan v1.50

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

مجموعه ۶۹ والپیپر با کیفیت از طبیعت Nature Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۷ والپیپر زیبا و دیدنی را آماده کرده ایم که موضوع تمامی آن ها طبیعت می باشد . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۰۵۰ تا ۴۰۰۰ در ۲۶۵۶ آماده شده اند .

 

Nature Desktop Wallpapers مجموعه 69 والپيپر با كيفيت از طبيعت Nature Desktop Wallpapers

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


بسته امنیتی کامل و قدرتمند PC Tools Internet Security 2012 9.0.0.912

PC Tools Internet Security یکی از کامل ترین نرم افزارهای امنیتی است که تا به حال عرضه شده است . آنتی ویروسی قدرتمند که می توان آخرین ویروس های رایانه ای را شناسایی کرده و به چشم به هم زدنی تمامی آن ها را حذف نماید مهم ترین قابلیتی است که این بسته امنیتی قدرتمند به خود می بیند.دیوار آتش ، آنتی اسپم ، مبارزه قدرتمند با جاسوس افزارها سه بخش اصلی دیگر این نرم افزار امنیتی را تشکیل می دهند ؛ هریک از این ابزارها قادرند تا به صورت یک نرم افزار مجزا امنیتی کامل را فراهم آورند. استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار و در عین حال سرعت بالا در اسکن و اجرا یکی از با اهمیت ترین موارد استفاده از این بسته امنیتی و به طور کلی تمامی نرم افزارها امنیتی محسوب می شود.به روزرسانی های مداوم و البته سریع که تنها با دریافت چند کیلوبایت اطلاعات فراهم می شود باعث خواهد شد تا تمامی کاربران بتوانند از PC Tools Internet Security به سادگی بهره مند شوند. این به روز رسانی ها وقتی معنای واقعی خود را پیدا می کند که این بسته امنیتی از بانک اطلاعاتی قدرتمندی هم بهره ببرد که دقیقا این مورد در مورد PC Tools Internet Security صدق می کند. این بسته امنیتی شامل Spyware Doctor است که یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مبارزه با جاسوس افزارها محسوب شده و جالب است که بدانید این نرم افزار تا به حال ۱۱۰ میلیون بار دانلود شده است . این آمار خیره کننده تنها برای Spyware Doctor است و مطمئنا بسته امنیتی PC Tools Internet Security می تواند به مراتب امنیتی کاملتر را به همراه داشته باشد.این بسته امنیتی در آزمایشات مختلف از مجلات ، سایت ها و لابراتورهای مختلف توانسته به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی خود را مطرح سازد.

 

Internet Security بسته امنیتی کامل و قدرتمند PC Tools Internet Security 2012 9.0.0.912

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

جدیدترین نسخه مرورگر گوگل کروم Google Chrome 17.0.963.83 Stable

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chrome جديدترين نسخه مرورگر گوگل كروم  Google Chrome 17.0.963.83 Stable

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

مشاهده اطلاعات کامل سیستم با Gtopala SIW v2012.03.23

Gtopala SIW ابزاری کامل و کم حجم برای مشاهده انواع اطلاعات در مورد کامپیوتر می باشد . این مشخصات شامل اطلاعاتی در مورد مادربورد ، BIOS ، پردازنده ، Memory ، Devices ، درایورها ، هارد دیسک ، چاپگر ، پرینتر و …می باشند که علاوه بر اطلاعات سخت افزاری ، اطلاعاتی در مورد سیستم عامل ، برنامه های نصب شده ، Product Key ، اینترنت ، کاربران و …نیز قابل مشاهده و مقایسه هستند . SIW مخفف System Information for Windows می باشد که به راحتی توسط آن می توانید تمام اطلاعات بدست آمده را در قالب یکی از فرمت های CSV, HTML, TXT یا XML از برنامه دریافت و ذخیره کنید .

 

Gtopala SIW مشاهده اطلاعات كامل سيستم با Gtopala SIW v2012.03.23

 

دانلود + ادامه مطلب

مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc