.

.


مجموعه تصاویر زیبا از گل ها برای فتوشاپ – ‍PSD

مجموعه تصاویر بسیار زیبا از گل های ساختمانی – مخصوص فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودها قرار داده ایم. این تصاویر با فرمت PSD می باشد که به راحتی می توانید در فتوشاپ استفاده نمایید.. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Pots with Flowers مجموعه تصاوير زيبا از گل ها براي فتوشاپ   ‍PSD

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

تصویر استوک بسیار زیبا از میوه ها

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Fresh Fruits Mix را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Fresh Fruits Mix تصوير استوك بسيار زيبا از ميوه ها

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۲۶ اسفند ٩٠

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

Eset Offline Update آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 26 اسفند ٩٠

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ۲۶ اسفند ٩٠

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپراسکای به تاریخ ۲۶ اسفند ٩٠ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.

 

kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 26 اسفند ٩٠

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ ۲۶ اسفند ۹۰

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

 

kaspersky update آپدیت آفلاین محصولات Kaspersky تا تاریخ 26 اسفند ۹۰

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

غیرفعال کردن پورت USB با Newsoftwares USB Block 1.5.0

امروزه با فراگیر شدن حافظه های Flash امکان انتقال اطلاعات با حجم بالا نسبت به قبل آسان تر شده است، بسیاری از مدیران سازمان ها همواره نگران سرقت اطلاعات درون سازمانی خود بوده و به دنبال راهکاری جهت جلوگیری از نشت اطلاعات از طریق درگاه های خروجی کامپیوتر های خود هستند.USB Block ابزاری برای ممانعت از کپی و نشت داده ها به درایوهای USB، درایوهای خارجی، CDs/DVDs یا هر ابزار قابل حمل دیگری می باشد. بعد از نصب این برنامه، USB Block به شما امکان مسدود کردن تمام درایوها و ابزارهایی که به شما تعلق ندارند را می دهد. به کمک این نرم افزار یم توانید به راحتی و بدون هرگونه ترس از سرقت اطلاعات کامپیوتر خود را در اشتراک دیگران قرار دهید. USB Block به علاوه به شما امکان ساخت لیستی از درایوها و ابزارهایی با رمز عبور می دهد که به این صورت تنها درایو USB یا CD شما می توانند از طریق کامپیوترتان قابل دستیابی باشند.

 

Newsoftwares USB Block 1.5.0 غيرفعال كردن پورت USB با Newsoftwares USB Block 1.5.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


کشف و بازیابی رمزهای عبور با Password Recovery Bundle 2012 2.10

Password Recovery Bundle نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن قادر خواهید بود تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزارهای مختلف را بازیابی نمایید. به وسیله ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا در محیط های مختلف و نرم افزارهای گوناگون اقدام به بازیابی رمزهای عبور کنید. بازیابی رمزهای عبور مربوط به سندهای متنی نرم افزار Office ، قابلیت بازیابی رمزهای عبور موجود در محیط های وب و وب سایت ها ، قابلیت بازیابی CD Key ها ، توانایی بازیابی رمزهای عبور موجود در کانکشن های ارتباطی و … تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Password Recovery Bundle کشف و بازیابی رمزهای عبور با Password Recovery Bundle 2012 2.10

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

ساخت دیسک های Bootable با نرم افزار EasyBoot 6.5.2.695 + قابل حمل

EasyBoot نام نرم افزار بسیار کاربردی و مفید و قدرتمندی از شرکت EZB Systems است که به شما امکان ساخت CD ها و DVD های بسیار قدرتمند و Bootable را به صورت کاملا گرافیکی و زیبا و منحصر به فرد می دهد تا بدین ترتیب علاوه بر راحتی کار خود و بالا بردن سرعت راه اندازی بتوانید محیط ساده و خشک سابق را با محیطی زیبا و گرافیکی تعویض نمایید . قابلیت ساخت منو های مختلف برای محتویات درون CD یا DVD قابل بوت شما بر زیبایی و قدرت نرم افزار می افزاید تا با استفاده از این نرم افزار اقدام به ساخت CD/DVD های بسیار قدرتمند و کاملی را از ابزارهای مورد نیاز سیستم تهیه کنید.

 

Easy Boot ساخت دیسک های Bootable با نرم افزار EasyBoot 6.5.2.695 + قابل حمل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 11.0 – لینوکس + Mac

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 11.0   لینوکس + Mac

 

 

دانلود + ادامه مطلب

مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

.

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc