نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.62 Final

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم دانلودها پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید.

 

Opera 11 نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.62 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مرورگر زیبا، پرسرعت و حرفه ای Safari 5.1.5 Final

شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست. Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد. این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد .همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است.

 

safari مرورگر زیبا، پرسرعت و حرفه ای Safari 5.1.5 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

بازی بسیار زیبا و جذاب Rugby Nations 1.4.0 – اندروید

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Rugby Nations را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی شبیه ساز ورزش جذاب و تماشایی راگبی می باشد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Rugby Nations بازی بسیار زیبا و جذاب Rugby Nations 1.4.0   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مجموعه ۷۸ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

مجموعه ۷۸ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

78 Beautiful Nature HD Wallpapers مجموعه 78 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

بازی جذاب و بسیار زیبای Mortal Bricks – نوکیا S60v5

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Mortal Bricks را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل های دارای سیستم عامل سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Mortal Bricks بازی جذاب و بسیار زیبای Mortal Bricks – نوکیا S60v5

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

پیام رسان چندمنظوره PidginIM 2.10.3 – لینوکس

PidginIM یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

 

PidginIM پیام رسان چندمنظوره PidginIM 2.10.3   لینوکس

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


تبدیل عکس به آیکون توسط Image2icon 1.2.2 – سیستم عامل Mac

Image2icon نرم افزاری کاربردی برای سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد که توسط آن می توانید به سادگی تصاویر را به آیکون و آیکون ها را به تصاویر تبدیل نمایید. این نرم افزار دارای حجم بسیار کمی بوده و دارای محیط ساده ای می باشد. نرم افزار Image2icon را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Image2icon تبدیل عکس به آیکون توسط Image2icon 1.2.2   سیستم عامل Mac

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

پشتیبان گرفتن از اطلاعات توسط GO Backup 1.00 – اندروید

GO Backup نرم افزار قدرتمند تهیه پشتیبان از گوشی شماست که توسط GO Dev Team طراحی شده است. این نرم افزار قدرتمند می تواند از کلیه شماره های موجود در دفتر تلفن ، اس ام اس ها و برنامه های نصب شده ، پشتیبان گیری نماید.

 

GO Backup پشتیبان گرفتن از اطلاعات توسط GO Backup 1.00   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مجموعه ۵ تصویر استوک با عنوان Red Roses Stock Photo

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Red Roses Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

5 Red Roses Stock Photo مجموعه 5 تصویر استوک با عنوان Red Roses Stock Photo

 

 

دانلود + ادامه مطلب

مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc