بازی فوق العاده زیبا و جذاب Cut The Rope 1.0 – سیمبیان ^۳

بازی بسیار زیبا و جذاب Cut The Rope را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد. این بازی بسیار زیبا و محبوب را با گرافیک بالا می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Cut The Rope بازی فوق العاده زیبا و جذاب Cut The Rope 1.0   سیمبیان ^3

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

نسخه نهایی مرورگر گوگل کروم Google Chrome 18.0.1025.142 Final

Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

 

Google Chrome نسخه نهایی مرورگر گوگل کروم Google Chrome 18.0.1025.142 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی قلب های بی اراده

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "قلب های بی اراده" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی قلب های بی اراده

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مرورگر امن، سریع و قدرتمند Comodo Dragon 18.0

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Comodo Dragon2011 مرورگر امن، سریع و قدرتمند Comodo Dragon 18.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

دانلود مستند Orbit: Earth’s Extraordinary Journey 2012

 

Orbit: Earth's Extraordinary Journey PDTV (2012) x264-Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کامل مجموعه ، شامل ۳ قسمت|

 

bbc orbit earths extraordinary journey cover دانلود مستند Orbit: Earths Extraordinary Journey 2012

 

نام مستند:  Orbit: Earth's Extraordinary Journey – سفر مافوق طبیعی زمین

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۳×58 دقیقه
حجم: ۲۰۵۰ مگابایت
کیفیت: PDTV

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : هم اکنون شما به دور خورشید با سرعت ۶۴هزار مایل بر ساعت حرکت می کنید. در سال بعدی ، شما ۵۸۴ میلیون مایل خواهید پیمود تا به جایی که از آن مسیر خود را آغاز نموده اید برسید. دو مجری بی بی سی با نام های Kate Humble و دکتر Helen Czerski به سفر دور خورشید برای یک چرخش کامل می پردازند ، تا توالی های باورنکردنی از این سفر را که برای همه ی ما وجود دارد را به نمایش دربیاورند. این سفر شامل ۳ قسمت تلویزیونی مختلف می باشد که در قسمت اول ماه های جولای تا دسامبر ، قسمت دوم ماه های ژانویه تا مارس ، قسمت سوم ماه های مارس تا جونیه به نمایش در می آید و …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماداگاسکار ۲ – Madagascar: Escape 2 Africa 2008

 

Madagascar: Escape 2 Africa BDRip (2008) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

 

madagascar 2 cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماداگاسکار 2   Madagascar: Escape 2 Africa 2008

 

نام انیمیشن: Madagascar: Escape 2 Africa – ماداگاسکار ۲ : فرار به افریقا

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۸

مدت زمان: ۸۹ دقیقه

حجم: ۶۰۵ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: در ادامه اولین قسمت فیلم، حیوانات باغ وحش نیویورک، شیری به نام الکس  گورخری به نام مارتی ، زرافه ای به نام مل مان و کرگردنی به نام گلوریا، همچنان در جزیره ماداگاسکار گیر افتاده اند و قصد دارند آنجا را سریعتر ترک کنند. بعد از آن ناگهان، وارد سرزمینی افریقایی می شوند. در آنجا، الکس خیلی زود با بقیه خانواده اش روبرو می شود و متوجه مشکل در برقراری ارتباط با آنها می شود، زیرا او مدت زیادی را در باغ وحش مرکزی شهر بوده و مانند خانواده اش رفتار نمی کند و …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماداگاسکار ۱ – Madagascar 2005

 

Madagascar BDRip (2005) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

madagascar 1 cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماداگاسکار 1   Madagascar 2005

 

نام انیمیشن: Madagascar – ماداگاسکار

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۵

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۵۷۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: ماداگاسکار داستان حیواناتی است که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می کنند که ۴ دوست می باشند : شیر ، گوره خر ، زرافه و یک کرگدن باردار. با گم شدن یکی از آن ها بقیه به دنبال او اسیر شده و داخل قفس به افریقا برگردانده می شوند و در همین حین یک اتفاق در دریا آن ها را به سمت سواحل ماداگاسکار می کشاند. آن ها با ورود به دنیای وحش با یک بومی ماداگاسکاری که نوعی میمون است آشنا می شوند. سرانجام قهرمان داستان ما با واقعیت های مقدر شده طبیعت مواجه می شود و …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

حرفه ای ترین ابزار طراحی با نام CorelDRAW Graphics Suite X6 v16.0.0.707

CorelDRAW Graphics Suite X6 نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت های ویرایش عکس این نرم افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می باشند. با استفاده از CorelDRAW Graphics Suite X6 و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت ها، ابزار حرفه ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید. برای مشاهده امکانات و توضیحات بیشتر نرم افزار می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه کامل ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ، به همراه کرک گروه CORE|

 

corel draw graphics suite x6 cover حرفه ای ترین ابزار طراحی با نام CorelDRAW Graphics Suite X6 v16.0.0.707

 

 

دانلود + ادامه مطلب

مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc