بازی بسیار زیبا و جذاب Ninja Dash 1.2.8 – اندروید

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Ninja Dash را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی در نقش یک نینجا هستید و باید ماموریت ها را با موفقیت انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Ninja Dash بازی بسیار زیبا و جذاب Ninja Dash 1.2.8   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب TetrisHeart ScreenSaver

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام TetrisHeart Screen Saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

TetrisHeart اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب TetrisHeart ScreenSaver

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

تم بسیار زیبا و جذاب Dreamgarden Theme – ویندوز ۷

تم جذاب و بسیار دیدنی Dreamgarden Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Dreamgarden Theme تم بسیار زیبا و جذاب Dreamgarden Theme   ویندوز 7

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

طراحی و ساخت بارکدهای استاندارد توسط Easy Barcode Creator 2.0.5

Easy Barcode Creator نرم افزاری مستقل جهت ساخت بیت مپ ها (JPG ،BMP و PNG) و گرافیک متا از بارکدها می باشد. ذخیره عکس ها و انتقال آنها داخل اسناد با استفاده از کلیپ بورد ویندوز می باشد. این نرم افزار قادر است در چند دقیقه مشخصات کالای شما را گرفته و یک بارکد معتبر و بین المللی به شما تحویل دهد. تنها کافی است کاراکتر مورد نظر را انتخاب و تایپ کنید، بارکد ایجاد خواهد شد.

 

Easy Barcode Creator طراحی و ساخت بارکدهای استاندارد توسط Easy Barcode Creator 2.0.5

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

به روزرسانی آسان و سریع درایورها با SlimDrivers 2.2.19125.2981 قابل حمل

نرم افزار SlimDrivers یکی از بهترین انتخابها برای بروزرسانی درایورهای نصب شده و در عین حال پشتیبان گیری و بازگردانی درایور سخت افزارهای شماست.هر چند که ویندوز Se7en قابلیت بروزرسانی نسبتا خوبی را ارائه کرده اما با این حال بروزرسانی سخت افزار بسیاری از شرکت ها در Windows Update قرار نمیگیرد. SlimDrivers بدین جهت بسیار کار آمد میباشد که شما میتوانید نرم افزار طوری تنظیم نمایید که در زمان بندی خاصی و یا به صورت دستی درایورهای هر تولیدکننده ای را بروز رسانی کنید.

 

SlimDrivers به روزرسانی آسان و سریع درایورها با SlimDrivers 2.2.19125.2981 قابل حمل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

نابودی ابزارهای جاسوسی و مخرب توسط Spy Emergency 10.0.505.0 Final

Spy Emergency نام نرم افزاری می باشد که به منظور نابودی برنامه های جاسوسی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار با حفاظت از سیستم و تحت مراقبت قرار دادن فایل ها به صورت مداوم به کاربران کمک می کند تا دچار برنامه های جاسوسی و ویروس ها نشوند. همچنین این نرم افزار علاوه بر نابودی برنامه های جاسوسی از ورود دیگر برنامه های مخرب همانند ویروس های تبلیغاتی ، کرم های اینترنتی ، برنامه های دزدی هویت و … نیز به سیستم جلوگیری می نماید.

 

Spy Emergency نابودی ابزارهای جاسوسی و مخرب توسط Spy Emergency 10.0.505.0 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


مدیریت شبکه وایرلس توسط WiFi Scanner 1.5.3 – سیستم عامل Mac

WiFi Scanner یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت Wireless می باشد که برای سیستم عامل مک عرضه شده است.این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا شبکه های بیسم موجود در اطراف سیستم خود را پیدا کنید و جزئیات آن را ببینید. این نرم افزار مخصوص سیستم عامل مک شرکت اپل طراحی شده است.

 

WiFi Scanner مدیریت شبکه وایرلس توسط WiFi Scanner 1.5.3   سیستم عامل Mac

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مجموعه ۵۰ کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

مجموعه ۵۰ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

50 HD Wallpapers مجموعه 50 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 11.0 Final

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، یادآوری ضمیمه ها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

 

Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 11.0 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

کتاب زیبا و پر محتوی پزشک همراه برای موبایل

این بار از سایت دانلودها ، کتاب پزشک همراه را برایتان آماده دریافت ساخته ایم.این کتاب شامل مطالب مربوط به رشته پزشکی ، انواع کمک های اولیه ، و مطالبی شامل شرح بیماری ، علایم شایع ، علل، عوامل افزایش دهنده خطر، پیشگیری، درمان، داروها، رژیم غذایی و… در باره ی ۴٠٠ بیماری مختلف می باشد.امید است با دریافت و نصب این نرم افزار بر روی گوشی لذت ببرید

 

Pezeshk Hamrah كتاب زيبا و پر محتوي پزشك همراه براي موبايل

 

 

دانلود +

نظرات شما عزیزان:


مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc