محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager v6.11.1

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM محبوب ترین دانلود منیجر دنیا با نام Internet Download Manager v6.11.1

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Star Diamonds Paradise 1.13 – آیفون و آیپد

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Star Diamonds Paradise مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. شما در این بازی باید خانه های همرنگ را مرتب کنید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر می باشید امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Star Diamonds Paradise بازی فوق العاده زیبا و جذاب Star Diamonds Paradise 1.13   آیفون و آیپد

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic نسخه فروردین ماه ۹۱ برای موبایل

برای این ساعت در سایت دانلودها نسخه فرودین ماه ۱۳۹۱ کتاب شگفت انگیز به نام EbookMagic را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . کتابی سرگرم کننده می باشد که شامل بخش های مختلفی همچون رویداد های دی ماه ، دانستنی ها ،داستان و رمان ، اشعار و… می باشد.در این ماه نسخه ای نیز برای گوشی های اپل و آیفون و تبلت ها و کتابخوانهای الکترونیکی قرار داده شده است.امید است با دریافت و نصب این نرم افزار بر روی گوشی لذت ببرید.

 

EbookMagic farvardin 91 کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic نسخه فروردین ماه 91 برای موبایل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط محسن در تاریخ :

بازی جذاب و بسیار زیبای Black Shark 2 – نوکیا S60v5

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Black Shark 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل های دارای سیستم عامل سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Black Shark 2 بازی جذاب و بسیار زیبای Black Shark 2 – نوکیا S60v5

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

ridge racer unbounded cover small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

ساخت فایل های PDF توسط Sonic PDF Creator 3.0

Sonic PDF Creator نرم افزاری برای خلق و تولید فایل های PDF به گونه ای حرفه ای و آسان می باشد. شما به آسانی و با سپری کردن چند مرحله ی کوتاه در محیط ساده و آشنای این نرم افزار می توانید اطلاعات خود را به صورت فایل های PDF به اشتراک و در اخیار همگان قرار دهید.

 

Sonic PDF Creator ساخت فایل های PDF توسط Sonic PDF Creator 3.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


مجموعه ۵ تصویر استوک با عنوان Umbrella in the Sky Stock Photo

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Umbrella in the Sky Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

5 Umbrella in the Sky Stock Photo مجموعه 5 تصویر استوک با عنوان Umbrella in the Sky Stock Photo

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مدیریت دانلود سریع و رایگان Orbit Downloader 4.1.0.5 Final – قابل حمل

نرم افزار Orbit Downloader نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت دانلودها دریافت کنید. نسخه پرتابل این نسخه هم در فایل فشرده موجود هست. تفاوت نسخه پرتابل در این است که نیاز به نصب ندارد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود سریع و رایگان Orbit Downloader 4.1.0.5 Final   قابل حمل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مجموعه ۵ وکتور با عنوان Trees Silhouettes Vector

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Trees Silhouettes Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.

 

5 Trees Silhouettes Vector مجموعه 5 وکتور با عنوان Trees Silhouettes Vector

 

 

دانلود + ادامه مطلب

مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc