مجموعه وکتور های جدید از اسباب بازی کودکان

مجموعه وکتور های جدید از اسباب بازی کودکان را امروز از سایت دانلودها ، آماده دریافت ساخته ایم.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.این وکتور که با فرمت AI بوده را می توانید به همراه یک پیش نمایش TIFF از دانلودها دریافت نمایید.

 

Bright Different Toys Vector مجموعه وكتور هاي جديد از اسباب بازي كودكان

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۲۱۶ – چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۰

برای این ساعت در سایت دانلود ها ضمیمه رایگان بایت شماره ۲۱۶ چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید . ضمیمه بایت روزنامه خراسان با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، قیمت قطعات مختلف رایانه ، معرفی نرم افزار ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، پاسخ به مشکلات کاربران موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته چهارشنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه بایت به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

byte 216 ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 216 – چهارشنبه 24 اسفند ماه ۱۳۹۰

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط محسن در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

نسخه ویژه نوروز برنامه اس ام اس Gold S.M.S v1.2.0 برای اندروید

برای این ساعت در سایت دانلود ها نسخه جدید برنامه Gold S.M.S v1.2.0 ویژه نوروز را مخصوص گوشی های اندرویدی برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . شما با نصب این برنامه فارسی می توانید به آرشیو کاملی از انواع پیامک ها دسترسی یابید . همچنین هر چند وقت یکبار با بروزرسانی می توانید پیامک های بیشتری را دریافت نمایید . پس اگر به دنبال یک آرشیو بزرگ و به یاد ماندنی از جوک ، پ ن پ ، متون عاشقانه ، سخنان پندآموز ، دانستنی ها ، متن های مناسبتی و … به زبان شیرین فارسی میگردید .. هر چه سریعتر این برنامه را دریافت کنید . لازم به ذکر است در ابتدای کار برای دریافت پیامک ها باید با اتصال به اینترنت عمل بروز رسانی را انجام دهید . برخی از ویژگی های این برنامه را به همراه ویژگی های نسخه جدید این برنامه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید . 

 

Gold S.M.S v1.2.0 نسخه ویژه نوروز برنامه اس ام اس Gold S.M.S v1.2.0 برای اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط محسن در تاریخ :

مجموعه ۵٠ والپپر رنگارنگ و بسیار زیبا

مجموعه ۵٠ والپپر رنگارنگ و بسیار زیبا را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵٠ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

50 Wonderful Colorful Abstract Wallpapers مجموعه ٥٠ والپپر رنگارنگ و بسيار زيبا

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

ذخیره صفحات وب و مرور آفلاین با Maxprog Web Dumper 3.3.2

نرم افزار Maxprog Web Dumper محصول شرکت MaxProg می باشد. این نرم افزار سایت ها را به صورت دایرکتوری های منظم برای شما طبقه بندی می کند تا شما بتوانید به راحتی به مدیریت آن ها بپردازید. این برنامه به صورت اتوماتیک صفحات اینترنتی – html را نیز برای شما ذخیره می نماید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به سازگاری با ویندوز ویستا، سرعت بالای دانلود، قابلیت دریافت بیشتر از ۶۰ نوع فورمت صفحات وب، پشتیبانی از پروکسی های سرور و …. اشاره کرد. به وسیله Web Dumper شما به راحتی و تنها با وارد نمودن آدرس وب سایت مورد نظر به برنامه قادر خواهید بود تا تمامی صفحات را به همراه عکس ها، بنرها، تصاویر فلش و … ذخیره سازی نمایید. پس از اتمام عملیات ذخیره سازی شما قادر خواهید بود تا در زمان های مختلفی که به اینترنت متصل نیستید از وب سایت ذخیره سازی شده به صورت Offline بازدید نمایید و به راحتی در صفحات مختلف آن به دنبال مطلب مورد نظر خود باشید.

 

Maxprog Web Dumper ذخيره صفحات وب و مرور آفلاين با Maxprog Web Dumper 3.3.2

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 11.0

Mozilla FireFox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.

 

Mozilla Firefox نگارش جدید و نهایی مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 11.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


ویرایش حرفه ای ویدیوهای خود با Serif MoviePlus X6

MoviePlus راه حلی قدرتمند را برای ویرایش ویدیوهای دیجیتالی فراهم می کند. این نرم افزار کاربردی آسان داشته و ابزارها و افکت های استودیو را با کیفیتی خیره کننده برای شما فراهم می کند. شما می توانید فیلم های خانوادگی و خاطره انگیزتان را بدون داشتن تخصص خاص در این زمینه، در سطح بالایی از کیفیت ویرایش کرده و یک ویدیو HD بسازید و در نهایت فیلم تولید شده را بر روی DVD یا Blu-ray Disc رایت کنید یا آن را به طور مستقیم برای وب یا share نمودن در اینترنت، آپلود کنید. MoviePlus X5 از فرمت های AVCHD و HDV و تمامی فرمت های رایج فایل های ویدیویی پشتیبانی می کند، بدین معنی که شما قادر خواهید بود بدون در نظر گرفتن این که فیلم مورد نظرتان با دوربین فیلمبرداری، دوربین موبایل، دوربین دیجیتال و یا هر وسیله دیگری، ضبط شده است به راحتی ادیت کردن آن را به منظور تولید یک فیلم حرفه ای، آغاز کنید.

 

serif movieplus x6 cover ویرایش حرفه ای ویدیوهای خود با Serif MoviePlus X6

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

دانلود مستند Mega Disaster: Earthquake 2010

 

Mega Disaster: Earthquake BDRip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

mega disaster earthquake cover دانلود مستند Mega Disaster: Earthquake 2010

 

نام مستند:  Mega Disaster: Earthquake – سانحه عظیم : زمین لرزه

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۰ دقیقه
حجم: ۳۴۲ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : یکی از ویرانگر ترین و غیرقابل پیش بینی ترین نیروهای طبیعی ، زمین لرزه می باشد که بدون هیچ هشداری باعث ویرانی های شدیدی می شود. هرساله بیش از ۱ میلیون زمین لرزه بر روی کره زمین اتفاق می افتد. اکثر آن ها قابل احساس می باشند ولی برخی دیگر بسیار عظیم بوده که باعث دگرگون سازی مناطق زیست محیطی و مناظر طبیعی می شود. در این مستند به بررسی زمین لرزه ها پرداخته می شود و …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد

مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc