دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها با FrostWire 5.3.3 قابل حمل

FrostWire 5.3.3 یکی از بهترین ابزار های موجود برای اشتراک گزاری فایلها می باشد. یک برنامه فوق العاده سریع P2P اپن سورس و رایگان است که منشعب شده از برنامه LimeWire می باشد. برخلاف LimeWire که دو نسخه رایگان و پولی دارد, این برنامه رایگان و کامل است ! سرعت دانلود در این برنامه بسیار بسیار بالا و حتی بیشتر از http و ftp است  !هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها ، دریافت کنید.

 

FrostWire دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها با FrostWire 5.3.3 قابل حمل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

آپدیت تمامی نرم افزار های روی ویندوز با SUMo v3.0.0.142

همه کاربرانی که از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند معمولا برنامه های مورد علاقه خودشان را بر روی سیستم نصب می کنند این برنامه ها شامل درایورها , مرورگرها , پیام رسان ها , برنامه های گرافیکی و… می باشد و تمام برنامه هایی که بر روی سیستم نصب می شوند نیاز به بروز رسانی دارند و همانطور که می دانید وقتی سیستم و برنامه های شما بروز باشند سرعت سیستمان نیز بالاتر میرود. SUMo یک برنامه عالی برای یافتن آپدیت تمامی برنامه های نصب شده بر روی سیستم می باشد. پس دیگر لازم نیست وقتتان را برای یافتن آپدیت برنامه ها تلف کنید. کافیه برنامه SUMo را نصب کنید تا این برنامه بصورت اتوماتیک تمامی برنامه نصب شده بر روی سیستم شما را شناسایی و شما را از آخرین آپدیت برنامه ها مطلع کند.

 

SUMo v3.0.0.142 آپديت تمامي نرم افزار هاي روي ويندوز با SUMo v3.0.0.142

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

تکثیر آسان DVD با DVD neXt COPY neXt Tech Edition v4.4.9.1

DVD neXt COPY neXt Tech Edition v4.4.9.1 که به عنوان نسل بعدی ابزارهای کپی دی وی دی ها نام گرفته است ، ابزاری است بسیار قدرتمند که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار در حقیقت یک ابزار رایت هم به شمار می رود علاوه بر اینکه قادر است تا اطلاعات درون دی وی دی ها را درون حافظه های دیگر کپی نماید. قادر است از دو فرمت فیلم های دی وی دی یعنی NTSC  و PAL پشتیبانی کرده و با قابلیت سازگاری با انواع لوح های فشرده و همچنین رایترها از فیلم ها نسخه های پشتیبان تهیه و رایت نماید. همچنین قادر است تا فیلم ها را حتی برروی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل انتقال دهد به صورتی که قابل پخش در آن ها باشد. محیط کاربری فوق العاده ای برای DVD neXt COPY Ultimate طراحی شده است که علاوه بر استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و همچنین محیطی داینامیک، جذابیت بسیار زیادی هم دارد.این ابزار قادر است تا از نسل آینده لوح های فشرده که تقریبا حجمی معادل یک هارد دیسک قدیمی دارد را پشتیبانی نماید. Blu-ray به طور کامل در این نرم افزار تعریف شده و سازگاری کاملی نیز دارد. تنها با یک کلیک یک لوح فشرده رایت خواهد شد، مانند نرم افزار های دیگر رایت سی دی یا دی وی دی می تواند اطلاعات را به صورت های مختلف دیتا، صوتی و یا تصویری رایت نموده و یا از آن ها ایمیج تهیه کند. DVD neXt COPY neXt Tech Edition می تواند حتی ایمیج های مختلف را به فرمت های دیگر ایمیج تبدیل نماید. کاربرانی که به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای مدیریت لوح های فشرده خود هستند.

 

DVD neXt COPY neXt Tech Edition تكثير آسان DVD با DVD neXt COPY neXt Tech Edition v4.4.9.1

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

ویرایشگر کامل و حرفه ای متن با IDM UltraEdit v18.00.1025 قابل حمل

IDM UltraEdit نام یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش متن است که تقریبا تمامی برنامه نویسان با آن آشنا هستند . این نرم افزار برای Notepad ویندوز جایگزین خوبی   میباشد و می تواند به شما به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر متن کامل و قدرتمند قابلیت کنترل اسناد گوناگون در یکجا , مدیریت فایل های بزرگ , جستجو و جایگزینی قدرتمند , بررسی املای تطبیق پذیر و دیگر امکانات برتر را بدهد . همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر کامل برای انواع متن ها , HEX, HTML, PHP, Java, javascript, Perl  نیز است . از مزیت های این نرم افزار می توان دارا بودن محیط کاربری آسان در عین حرفه ای بودن آن را نام برد که برای کاربران حرفه ای و مبتدی مناسب می باشد .IDM UltraEdit 16.10.1035ضمن پشتیبانی از فایلهایی با بزرگی ۴ گیگ ، توانایی مدیریت کامل پروژه های توسعه نرم افزار پیچیده و حرفه ای را داشته و در عین حال بسیار قابل انعطاف است و به هیچ وجه برای کاربر خسته کننده نیست .

 

IDM UltraEdit1 ویرایشگر کامل و حرفه ای متن با IDM UltraEdit v18.00.1025 قابل حمل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط عادل در تاریخ :

بازی شبیه ساز آمبولانس Ambulance Simulator 2012

Ambulance Simulator عنوان یک بازی شبیه ساز از کار آمبولانس ها می باشد . در این بازی می بایست با سرعت مریض ها و یا مجروحین را بردارید و با سرعت هرچه تمام تر آن ها را به بیمارستان برسانید . شرکت سازنده یعنی RailSimulator سعی کرده است تا تمام جزئیات از جمله واقعی نشان دادن شبیه ساز ، بوق و چشمک زدن سایر ماشین ها ، اضطراری بودن اوضاع و …. را به درستی طراحی کند و این وظیفه ی پلیر است که درصد موفقیت این استودیو را مشخص کند .

 

Ambulance Simulator بازي شبيه ساز آمبولانس Ambulance Simulator 2012

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

دانلود مستند Megafactories: Aston Martin 2012

 

National Geographic – Megafactories: Aston Martin (2012) PDTV Xvid

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| لینک اصلاح شد . |

 

Megafactorie Aston Martin دانلود مستند Megafactories: Aston Martin 2012

 

نام مستند :National Geographic – Megafactories: Aston Martin

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم :۷۰۰ مگابایت

کیفیت : PDTV Xvid

زبان : انگلیسی

خلاصه : قسمتی جدید از سری قسمت های ابرکارخانه ها که این بار با این برنامه به کارخانه ی Aston Martin سفر خواهیم کرد و با مراحل تولید یکی از پیشرفته ترین ماشین های دنیا یعنی One-77 آشنا می شویم . ماشینی که برای ساخت آن ۲۷۰۰ ساعت زمان لازم است و ۲۷ گروه مختلف در ساخت آن نقش دارند …

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


بازی رشته های در هم پیچیده از فریب Entwined Strings of Deception

Entwined Strings of Deception یک بازی فکری و Hidden Object می باشد که محصول جدید Bigfishgames می باشد . داستان بازی در مورد قتل خانواده ادوارد در عمارت خانه اش است و حال شما می بایست به دنبال یافتن قاتل بازی باشید . شما در بازی در نقش کارآگاه Karla Robbins هستید که می بایست با پیدان کردن اشیای مخفی در مراحل مختلف ، به پرسش های قتل پاسخ دهید .

 

Entwined Strings بازي رشته های در هم پیچیده از فریب Entwined Strings of Deception

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

۵۵ والپیپر دیدنی با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

مجموعه ای از ۵۵ والپیپر با کیفیت از خوردهای اسپورت و زیبا برای شما عزیزان آماده شده است که بسته به سلیقه ی خود از آن‌ها می توانید در اموری مختلف بهره ببرید . فرمت این تصاویر JPG بوده و با داشتن ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و کیفیت اچ دی ، می توانید به راحتی در هردسکتاپی از آن ها استفاده نمایید .

 

Cars HD Wallpapers 55 والپيپر ديدني با موضوع خودرو Cars HD Wallpapers

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

بازی اسکی روی برف iStunt 2 v1.0.1 – آندروید

iStunt 2 یکی از محبوب ترین بازی های اسکی می باشد که هم اکنون نسخه ی جدید آن از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد . در این بازی می بایست با اسکی موانع بازی را پشت سربگذارید و با پرش و انجام حرکات نمایشی امتیاز کسب کنید . این بازی با کیفیت HD برای گوشی های آندروید (نسخه ۱٫۶ و بالا) عرضه شده است .

 

iStunt بازي اسكي روي برف iStunt 2 v1.0.1   آندرويد

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

بازی کم حجم کشتن زامبی ها Zombies Ruined My Day برای PC

Zombies Ruined My Day داستان این بازی در مورد تبدیل شدن یک روز عادی به یک روز وحشتناک و پراز زامبی است ! با استفاده از انواع سلاح ها و دفاع از موقعیت خود ، می بایست در یک محیط خصومت آمیز تمام زامبی هایی را که قصد نزدیک شدن به شما را دارند از بین ببرید و جان خود را نجات بدهید . این بازی به گونه ای اعتیاد آور است و شخصیت های آن با رنگ بندی های گرم و خنده دار طراحی شده اند تا از این بازی خسته نشوید .

 

Zombies Ruined My Day بازي كم حجم كشتن زامبي ها Zombies Ruined My Day براي PC

 

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد

مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc