بازی اکشن نینجا رویال Ninja Royale v1.4.4 – آندروید

Ninja Royale v1.4.4 در این بازی می بایست مبارزه کنید ! تلاش و تحقیق کنید و دزدی کنید !‌ این بازی با ویژگی های جدید هم اکنون برای گوشی های آندروید در دسترس می باشد . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۰ و بالاتر می باشید که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Ninja Royale v1.4.4 بازي اكشن نينجا رويال Ninja Royale v1.4.4   آندرويد

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

بازی سرگرم کننده Ragdoll Blaster 3 – آیفون و آیپد

Ragdoll Blaster 3 عنوان یک بازی سرگرم کننده و جالب برای گوشی های آیفون و آیپد می باشد . این بازی بیش از ۱۵ میلیون بار دانلود شده است و یکی از بازی محبوب برای IOS است . در این بازی می بایست با عروسک پارچه ای را درست به هدف پرتاب کنید که سبک آن کمی مشابه بازی معروف انگری بریدس است و برای اجرای آن نیازمند سیستم عامل iOS می باشید .

 

Ragdoll Blaster بازي سرگرم كننده Ragdoll Blaster 3   آيفون و آيپد

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط رضا.ج در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

دانلود انیمیشن Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011

 

Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

alvin 3 cover small دانلود انیمیشن Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011

 

نام انیمیشن: Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked – آلوین و سنجاب ها : خراب شده ها

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم: ۵۹۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: در جریان یک سفر تفریحی، کشتی سنجاب ها دچار سانحه می شود و همه به جزیره ایی دور افتاده منتقل می شوند. آنها در این مکان در می یابند که جزیره ایی که آنها در آن قرار دارند ،آنطور که دیده می شود نیست و اتفاقاً جای بسیار فوق العاده ایی هم برای زندگی است و…

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

فریب مخاطب هنگام مکالمه توسط Call Cheater 1.0 – اندروید

Call Cheater برنامه ای برای فریب دادن افرادی که با شما صحبت میکنند،این برنامه این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا در زمان صحبت و با صداهائی که در داخل برنامه هست دوستان خود را فریب دهید و به آن ها بگوئید که در جای دیگری هستید مثلاً میتوانید صدای ترافیک و بوق زدن های ممتد را پخش کنید و بگوئید که در ترافیک هستید یا صدای کارگاه ، قطار و … همچنین میتوانید از آهنگ ها و صداهائی که در گوشی خود دارید برای برنامه استفاده کنید. این برنامه نیاز اندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشد.

 

Call Cheater فریب مخاطب هنگام مکالمه توسط Call Cheater 1.0   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

محبوب ترین ویرایشگر ویدیوهای شما با نام Corel VideoStudio Pro X5

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X5 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. در این نسخه از نرم افزار قابلیت پشتیبانی از HTML5 به نرم افزار افزوده شده است. همچنین کار برای ایجاد ویدیوهای DVD و Blu-Ray سهولت داده شده است.همچنین شما می توانید از تولید فیلم های خانوادگی و اسلایدی تا انیمیشن های دیدنی و جذاب را با این نرم افزار خلق نمایید. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

corel video studio pro x5 cover محبوب ترین ویرایشگر ویدیوهای شما با نام Corel VideoStudio Pro X5

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط حسین در تاریخ :

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Kinito Ninja 1.0 – آیفون و آیپد

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Kinito Ninja مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. شما در این بازی در نقش یک دختر نینجا هستید و باید ماموریت های مختلفی را پشت سر بگذارید و با دشمنان مبارزه کنید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 4.3 و بالاتر می باشید امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Kinito Ninja بازی فوق العاده زیبا و جذاب Kinito Ninja 1.0   آیفون و آیپد

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


بازی بسیار زیبا و جذاب C.H.A.O.S 4.3 – اندروید

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب C.H.A.O.S را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. با یک هلی کوپتر جنگنده پیشرفته به انجام ماموریت های مختلف بروید و دشمنان را شکست دهید، با انجام مراحل می توانید تجربه کسب کنید و همچنین هلی کوپتر خود را ارتقا دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

CHAOS بازی بسیار زیبا و جذاب C.H.A.O.S 4.3   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

محافظت از فایل های فلش SWF توسط Password Protect SWF Master 7.0

Password Protect SWF Master نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید بر روی فایل های فلش SWF رمز عبور قرار دهید و آن ها را به صورت فایل های اجرایی EXE ذخیره کنید. این نرم افزار باعث بالا رفتن امنیت فایل های SWF می شود. نرم افزار Password Protect SWF Master را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. 

 

Password Protect SWF Master محافظت از فایل های فلش SWF توسط Password Protect SWF Master 7.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

تم بسیار زیبا و جذاب Elder Scrolls Skyrim Theme – ویندوز ۷

تم جذاب و بسیار دیدنی Elder Scrolls Skyrim Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Elder Scrolls Skyrim Theme تم بسیار زیبا و جذاب Elder Scrolls Skyrim Theme   ویندوز 7

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد

مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc