م بسیار زیبا و تماشایی Crystal Love – آیفون

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Crystal Love مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Crystal Love تم بسیار زیبا و تماشایی Crystal Love – آیفون

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مجموعه ۴ وکتور بسیار زیبا با عنوان Abstract Digital Backgrounds Vector

مجموعه وکتور بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Abstract Digital Backgrounds Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. فایل ها با فرمت EPS بوده و دارای پیش نمایش JPEG می باشند.

 

Abstract Digital Backgrounds Vector مجموعه 4 وکتور بسیار زیبا با عنوان Abstract Digital Backgrounds Vector

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

فروش ویژه بازی PES 2012 همراه با لیگ برتر ایران



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان

بازی بسیار جذاب Doodle Truck 1.7.2 – آیفون و آیپد

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Hungry Wolf مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. شما یک راننده کامیون پرکار هستید. هر روز، به سر کار میروید تا محموله های مهم را به مقصد های مختلف تحویل دهید. آیا شما این محموله ها را به درستی و سر وقت به مقصد می رسانید؟ برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.0 و بالاتر می باشید امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

Doodle Truck بازی بسیار جذاب Doodle Truck 1.7.2   آیفون و آیپد

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

گدجت بسیار زیبای ساعت دیجیتال Clear Clock 1.3

Clear Clock Gadget یک گدجت بسیار زیبا با موضوع ساعت دیجیتال است که برای سایدبار ویندوز ۷ و ویستا طراحی و ساخته شده است. این گدجت را هم اکنون می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Clear Clock گدجت بسیار زیبای ساعت دیجیتال Clear Clock 1.3

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

پلیر محبوب و قدرتمند TTPOD 3.0 Final – اندروید

این بار در سایت دانلود ها نسخه نهایی یکی از بهترین پخش کننده فایل های صوتی برای سیستم عامل اندروید برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. نام این پلیر محبوب TTPOD می باشد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به ؛ دسته بندی بصورت : کلیه آهنگها ، لیست پخش ، خواننده ، پوشه ، آلبوم ، سبک موسیقی ، دانلود جلد و اطلاعات آلبوم ، جستجو و نمایش متن شعر آهنگها ، نمایش اطلاعات آلبوم و خواننده، رابط کاربری زیبا، پوسته های قابل تغییر و … اشاره کرد. این برنامه را هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

 

TTPOD v2.3 Final پلیر محبوب و قدرتمند TTPOD 3.0 Final   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

تبدیل PDF به پاورپوینت Majorware PDF to PowerPoint Converter 4.0

Majorware PDF to PowerPoint Converter نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید به سادگی فایل های پی دی اف خود را به اسلاید های پاورپوینت تبدیل نمایید. نرم افزار Majorware PDF to PowerPoint Converter را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Majorware PDF to PowerPoint Converter تبدیل PDF به پاورپوینت Majorware PDF to PowerPoint Converter 4.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک



 

آیا تا بحال به گذشته سفر کرده اید؟ گذشته ای دور با اتفاقات فراوان و حاکمان خونخوار که دشمنانشان را به سختی مجازات می کردند و سرزمین هایشان را به نابودی می کشاندند.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد.
11 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از روم شرقی گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس.
همه و همه در این بازی با یگان های خاص و منحصر به فرد که قادرند به روش های خود دشمن را از پای در بیاورند و قلمرو آنان را فتح کرده و فروانروایی آنان را به ویرانه تبدیل کند.
همچنین با نگارش 4.0 این بازی شما می توانید شوالیه ها و نجیب زادگان قدرتمند ساخته و قدرت خود را افزون کنید و با گرافیک مثال زدنی لحظات خوشی را سپری کرده و لذت ببرید.
حالا زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید


بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Snake 3D Revenge 1.3.3 – اندروید

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Snake 3D Revenge را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. بازی بسیار دیدنی مار را به صورت سه بعدی تجربه کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Snake 3D Revenge بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Snake 3D Revenge 1.3.3   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

تم بسیار زیبا و جذاب Chocolate Theme – ویندوز ۷

تم جذاب و بسیار دیدنی Chocolate Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Chocolate Theme تم بسیار زیبا و جذاب Chocolate Theme   ویندوز 7

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

کنترل دسترسی نرم افزارها توسط Hands Off 1.5.1 – سیستم عامل مک

Hands Off نرم افزاری امنیتی برای سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد که وظیفه دیده بانی و نظارت بر عملکرد نرم افزارهای نصب شده دارد. این نرم افزار عملکرد سایر برنامه ها که دسترسی به اطلاعات دیسک و خروجی اطلاعات به اینترنت دارند را زیر نظر دارد تا امنیت شما به خطر نیافتد. این نرم افزار را می توانید در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Hands Off کنترل دسترسی نرم افزارها توسط Hands Off 1.5.1   سیستم عامل مک

 

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ :

مجموعه ۵۵ کاغذ دیواری دیدنی از مناظر طبیعی با کیفیت HD

مجموعه ۵۵ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

55 Beautiful Nature HD Wallpapers مجموعه 55 کاغذ دیواری دیدنی از مناظر طبیعی با کیفیت HD

 

 

دانلود + ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد

مطالب قبلي
.





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

dxdownload

یاسین

dxdownload

http://dxdownload.loxblog.com

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

دانلودموبایل و pc

به وبلاگ من خوش امدید

دانلودموبایل و pc